הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/18/2009 10:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  תיקון טעות
נושא: תיקון טעות תאריך: 6/18/2009 10:15:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

המושגים TOP NORMAL ו-LOW NORMAL מתייחסים למעביר אחורי ולא למעביר קדמי.
TOP NORMAL - מעביר אחורי סטנדרטי שבו מתיחת כבל ההילוכים (לחיצה עם האגודל על הידית הגדולה בשיפטר) גורמת להורדת הילוך - המעביר האחורי יעביר את השרשרת לגלג"ש גדול יותר בקסטה, ולחילופין שחרור כבל ההילוכים (לחיצה עם האצבע המורה או עם האגודל על הידית הקטנה) גורמת לעליית הילוך. אם מפרקים את הכבל מהמעביר הנטייה הטבעית שלו היא ללכת לכיוון גלג"ש הקטן ביותר בקסטה.
LOW NORMAL - מעביר אחורי הפוך שבו מתיחת כבל ההילוכים (לחיצה עם האגודל על הידית הגדולה בשיפטר) גורמת לעליית הילוך - המעביר האחורי יעביר את השרשרת לגלג"ש קטן יותר בקסטה, ולחילופין שחרור כבל ההילוכים (לחיצה עם האצבע המורה או עם האגודל על הידית הקטנה) גורמת להורדת הילוך. אם מפרקים את הכבל מהמעביר הנטייה הטבעית שלו היא ללכת לכיוון גלג"ש הגדול ביותר בקסטה.

במעביר קדמי קיימים המושגים TOP PULL ו-BOTTOM PULL שלהם התייחסת בתשובתך כמשיכת הכבל מלמעלה או מלמטה.


חזרה לפורום