הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/19/2009 3:37:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוסי ויצמן עם תוכן  המשך לשאלה
נושא: המשך לשאלה תאריך: 6/19/2009 3:37:00 AM
מחבר/ת: יוסי ויצמן

תודה רבה לך ערן מנשה על התשובה המפורטת
אם לא איכפת לך להמשיך את התשובה מי יקח את ה -TOP ומי יקח את ה-LOW

תודה :)


חזרה לפורום