טקסט הודעת פורום
6/19/2009 3:37:00 AM
יוסי ויצמן
המשך לשאלה
נושא:
המשך לשאלה
תאריך:
6/19/2009 3:37:00 AM
מחבר/ת:
יוסי ויצמן
תודה רבה לך ערן מנשה על התשובה המפורטת
אם לא איכפת לך להמשיך את התשובה מי יקח את ה -TOP ומי יקח את ה-LOW
תודה :)
חזרה לפורום