נושא: זה קל מאוד - לפי העדפה אישית תאריך: 6/19/2009 6:41:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
מי שרגיל, כמוני, לשיטה הישנה (TOP NORMAL), ישאר עם זה.
מי שמתחיל, או מי שמעדיף להתרגל לזה ששתי הידיות עובדות באותה שיטה - יקח את הLOW NORMAL. יש בזה הגיון, אבל אני כבר יצרתי לי הרגלים, ולא מתכוון להתווכח איתם....
|