הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/19/2009 6:41:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  זה קל מאוד - לפי העדפה אישית
נושא: זה קל מאוד - לפי העדפה אישית תאריך: 6/19/2009 6:41:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

מי שרגיל, כמוני, לשיטה הישנה (TOP NORMAL), ישאר עם זה.

מי שמתחיל, או מי שמעדיף להתרגל לזה ששתי הידיות עובדות באותה שיטה - יקח את הLOW NORMAL.
יש בזה הגיון, אבל אני כבר יצרתי לי הרגלים, ולא מתכוון להתווכח איתם....


חזרה לפורום