הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/19/2009 11:09:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Eli Tiger עם תוכן  העדפה אישית?
נושא: העדפה אישית? תאריך: 6/19/2009 11:09:00 AM
מחבר/ת: Eli Tiger

לדעתי יש הבדל בן TOP ל LOW NORMAL, מתיחות הקפיץ.
בשני הסוגים ההילוכים עוברים ע"י מתיחת הכבל או שיחרור הכבל שגורם לקפיץ להעביר את ההילוך.
מכיוון שהעברת הילוכים לגלג"ש גדול יותר מאחור, בד"כ, נעשיית עבור עליות או מעבר מכשול, לפעמים גם באמצע עליה קשה, אני מעדיף שהמתיחה של הכבל תעביר את ההילוך ולא לחסדי הקפיץ שיכול להעביר או אם השרשרת מתוחה מאוד לפעמים לא יעביר.
אני הייתי הולך על Top Normal.
זאת כמובן מעבר להרגל, אבל הרגלים ניתן לשנות. ;)

סופ"ש כיפי


חזרה לפורום