נושא: בעיית דופק, תאריך: 6/19/2009 11:26:00 AM
מחבר/ת: Eli Tiger
יש מצב, לדעתי דווקא מכיוון שהספידומטר לא אלחוטי, המד דופק מושפע מאוד מהפרעות אלקטרומגנטיות, לדוגמא, אצלי ברכב או במעבר ליד קו מתח גבוה הוא לא קולט את הרצועה. היחידה שמורכבת על הגלגל יוצרת פולסים חשמליים בכול סיבוב, אם עוצמת הפולס גבוהה מדי והכבל של הספידומטר קרוב לפולר תהיה הפרעה אלקרומגנטית.
לניסיון, תעטוף, תסכך, את הספידומטר עם נייר כסף וגם את הכבל באיזור הקרוב לפולר, לדעתי לא צריכה להיות הפרעה. פיתרון: 1. אולי תרחיק מהמגנט שעל הגלגל את החיישן המורכב על הבולם, לדעתי עוצמת הפולס תהיה נמוכה יותר ולא תגרום להפרעה. 2.יש ספידומטרים שהכבל שלהם מסוכך, כבל אחד חוט עבה יותר ולא שני חוטים צמודים.
:rolleyes:
|