הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/19/2009 11:50:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Eli Tiger עם תוכן  גריז או?
נושא: גריז או? תאריך: 6/19/2009 11:50:00 AM
מחבר/ת: Eli Tiger

הי דרור,
יש מצב כמובן שהגריז והחיזוק פתר את הבעיה, בד"כ שימון, גירוז יעלים את הרעשים לזמן מה, אך, אם האופניים חדשים או עדיין באחריות למכלולים הייתי בודק טוב טוב את הקרנק, הציר המרכזי והפדלים לוודא שאין חופש או חיכוך לא רצוי, שאין שם בעיה אחרת והציקצוק יחזור אחרי שתקופת האחריות נגמרת.
מתנצל על החשדנות ואולי הורס לך את הכיף שבפתרון אך עדיף שתבדוק עכשיו מאשר תחליף על חשבונך. :)



חזרה לפורום