הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/19/2009 3:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  מסכים עם התשובה של איתן
נושא: מסכים עם התשובה של איתן תאריך: 6/19/2009 3:44:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

עניין של העדפה אישית והרגל.

אני יכול להבין את ההסתייגות של אלי ממעביר הפוך כי בשיטה זו עובד בעצם מעביר קידמי, אבל בניגוד למעביר קידמי שם כוח הדיווש או מתח השרשרת משפיעים על יכולת הקפיץ להוריד את השרשרת לפלטה קטנה יותר, אין כך הדבר במעביר אחורי.
אני לא רואה שום סיבה שקפיץ המעביר שגורם למעבר ההילוך יחרוג ממנהגו הרי כל העומס שיש על קפיץ זה הוא מתח כבל ההילוכים. כשם שהקפיץ יעלה הילוכים במקרה של TOP הוא יוריד את ההילוכים במקרה של LOW.


חזרה לפורום