טקסט הודעת פורום
| 6/19/2009 4:10:00 PM |
|
נושא: צריך עצות... תאריך: 6/19/2009 4:10:00 PM
מחבר/ת: poli
אני מתחיל בתחום של אולמאונטיין וכדי ללמוד את טכניקות הרכיבה והשיכוך מהגוף אני קונה כנראה אופני מחתחילים דירט ג´ומפ סטפ 2 גייאנט... אשמח לקבל עצות בנוגע לטכניקות רכיבה. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
|
חזרה לפורום |
|
|