הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/19/2009 4:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  poli עם תוכן  צריך עצות...
נושא: צריך עצות... תאריך: 6/19/2009 4:10:00 PM
מחבר/ת: poli

אני מתחיל בתחום של אולמאונטיין וכדי ללמוד את טכניקות הרכיבה והשיכוך מהגוף אני קונה כנראה אופני מחתחילים דירט ג´ומפ סטפ 2 גייאנט...
אשמח לקבל עצות בנוגע לטכניקות רכיבה. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:


חזרה לפורום