טקסט הודעת פורום
6/20/2009 12:03:00 AM
ארז כהן
שאלה
נושא:
שאלה
תאריך:
6/20/2009 12:03:00 AM
מחבר/ת:
ארז כהן
שלום לך
האם מתאים לרוכב גובה 175 ס"מ
תודה
חזרה לפורום