הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/20/2009 10:04:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן הדרי עם תוכן  דרף הקסר עושים בירידה. רק לידעתך מדובר
נושא: דרף הקסר עושים בירידה. רק לידעתך מדובר תאריך: 6/20/2009 10:04:00 AM
מחבר/ת: איתן הדרי

בדרך טכנית מאוד ובהחלט לא קלה. היא חלק ממסלול שנקרא זנוח אם תרצה אשלח לך את כל המסלול.שהוא שלעצמו מסלול קשה וטכני בחלקו (כולל העליה).דרך הקיסר הינה דרך צמודה לנחל זנוח ואתה יכול להגיע אליה מהיישוב זנוח אבל....לא עושים אותה בעליה ובטח ובטח לא בימים חמים כאלה.


חזרה לפורום