טקסט הודעת פורום
6/21/2009 10:59:00 AM
יאיר כהן
אבד פקק של בקבוק שתיה
נושא:
אבד פקק של בקבוק שתיה
תאריך:
6/21/2009 10:59:00 AM
מחבר/ת:
יאיר כהן
מדובר בבקבוק שתיה טרמי שעולה כ-85 ש"ח כך שחבל לי עליו.
נפל בירידה מגילה לעין יעל בירושלים.
צבע הבקבוק: לבן.
תודה מראש
יאיר
חזרה לפורום