הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/21/2009 10:59:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יאיר כהן עם תוכן  אבד פקק של בקבוק שתיה
נושא: אבד פקק של בקבוק שתיה תאריך: 6/21/2009 10:59:00 AM
מחבר/ת: יאיר כהן

מדובר בבקבוק שתיה טרמי שעולה כ-85 ש"ח כך שחבל לי עליו.

נפל בירידה מגילה לעין יעל בירושלים.

צבע הבקבוק: לבן.

תודה מראש

יאיר


חזרה לפורום