הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/21/2009 10:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  yanivski sharonson עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 6/21/2009 10:06:00 PM
מחבר/ת: yanivski sharonson

אחלה, סגרת לי את הדילמה,תודה!
אני כנראה אלך על ה KS בעיקר בגלל המחיר.
עוד אף אחד לא אמר פה שהוא מתקלקל מהר וזה הכי מטריד אותי...
תודה!


חזרה לפורום