טקסט הודעת פורום
| 6/21/2009 10:06:00 PM |
|
נושא: תודה תאריך: 6/21/2009 10:06:00 PM
מחבר/ת: yanivski sharonson
אחלה, סגרת לי את הדילמה,תודה! אני כנראה אלך על ה KS בעיקר בגלל המחיר. עוד אף אחד לא אמר פה שהוא מתקלקל מהר וזה הכי מטריד אותי... תודה!
|
חזרה לפורום |
|
|