טקסט הודעת פורום
| 6/22/2009 8:40:00 PM |
|
נושא: ניפוח אוויר בתחנות הדלק תאריך: 6/22/2009 8:40:00 PM
מחבר/ת: מנחם זילברמן
שלום ברצוני לדעת האם משאבות האוויר בתחנות הדלק משוות את הלחצים בין הנדרש לבין הלחץ הקיים בצמיג. האם כאשר הלחץ בצמיג גבוה יותר המשאבה תרוקן ותנפח לפי הנדרש?
אודה אם מישהו יודע זה כללי לא רק לאופניים.
מנחם
|
חזרה לפורום |
|
|