הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/23/2009 8:04:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מנחם זילברמן עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 6/23/2009 8:04:00 AM
מחבר/ת: מנחם זילברמן

תודה ערן
הרכבתי צמיגי טיובלס חדשים וניפחתי יותר עד שתווצר הדבקה טובה.
לכן שאלתי כי כעת אני מעוניין לרדת ללחץ הנורמלי הרצוי.
שוב תודה

מנחם


חזרה לפורום