טקסט הודעת פורום
6/23/2009 8:04:00 AM
מנחם זילברמן
תודה
נושא:
תודה
תאריך:
6/23/2009 8:04:00 AM
מחבר/ת:
מנחם זילברמן
תודה ערן
הרכבתי צמיגי טיובלס חדשים וניפחתי יותר עד שתווצר הדבקה טובה.
לכן שאלתי כי כעת אני מעוניין לרדת ללחץ הנורמלי הרצוי.
שוב תודה
מנחם
חזרה לפורום