הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/24/2009 12:54:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוסי ויצמן עם תוכן  נאבות
נושא: נאבות תאריך: 6/24/2009 12:54:00 AM
מחבר/ת: יוסי ויצמן

אני עדיין אפשר להגיד חדש בתחום האופניים בשטח אך יש אני גם מכונאי של אופנועים (היום זה תחביב ) וגם הייתי רוכב עם אופנועים כבדים בשטח.
מעניין אותי לדעת למה בעצם לא מייצרים מיסב סגור כמו באופנועים נשמע לי מוזר ,בעבר קניתי אופניים מי שמכיר motobecane team champion והיה להם גלגלים איכותיים של mavik ובנבות היו מיסבים סגורים

אולי לא מייצרים בגלל : משקל עודף או בגלל שיש
פחות גולות
או פשוט עדיף שהנאבה תיהרס ואז נצטרך לשלם יותר כי מיסב עולה גרושים והבית לא הולך כלכך מהר במיסב סגור

או שכל התשובות לא נכונות ואני סתם מדבר שטויות :confused:

עד היום עשיתי בסך הכל טיול וחצי על אופניים בשטח אך כיוון שאני ומכונאות הולכים ביחד אני רוצה להיכנס לעובי הקורה בקטע של כל מכונאות אופניים עד לבורג הכי קטן

תודה yossiguzzi כן בעליו של motoguzzi


חזרה לפורום