נושא: לצערי אני לא מצליח לצרף לפה קובץ לכן תאריך: 6/24/2009 5:21:00 PM
מחבר/ת: איתן הדרי
אם תשלח לי את המייל שלך אשלח לך את כל המסלול. כמה הערות. מדובר במסלול מאוד מאוד קשה, תאר לעצמך שרוכבי האופנים קוראים למסלול במקום זנוח ה"זונה הגדולה". אני יודע שיש עוד אופציה לעליה הרצחנית ששם, שהיא יותר מתונה ויותר רכיבה. צריך לברר מי שעשה את המסלול בדרך הקלה (יש לו מעט רוכבים שרכבו בה). בכל אופן, אל תעשה את המסלול לבד, בטח ובטח לא בימים חמים כאלה. אני עצמי ממתין לירידה במזג האוויר לרכוב שם. אז...שיהיה לך המשך שבוע נעים
|