הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/24/2009 6:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מ עם תוכן  שאלה בקשר לבולם PIKE ..
נושא: שאלה בקשר לבולם PIKE .. תאריך: 6/24/2009 6:15:00 PM
מחבר/ת: שי מ

יש לי בולם פייק .. עכשיו יש לו נזילה מעל הנעילה .(אפשר לראות בתמונה)

ורציתי לשאול אם אפשר לרכב ככה או שזה מזיק לבולם ..?



חזרה לפורום