טקסט הודעת פורום
6/24/2009 6:15:00 PM
שי מ
שאלה בקשר לבולם PIKE ..
נושא:
שאלה בקשר לבולם PIKE ..
תאריך:
6/24/2009 6:15:00 PM
מחבר/ת:
שי מ
יש לי בולם פייק .. עכשיו יש לו נזילה מעל הנעילה .(אפשר לראות בתמונה)
ורציתי לשאול אם אפשר לרכב ככה או שזה מזיק לבולם ..?
חזרה לפורום