הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/24/2009 7:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יריב נדיר עם תוכן  PIKE
נושא: PIKE תאריך: 6/24/2009 7:04:00 PM
מחבר/ת: יריב נדיר

לפי התמונה יש לך O-RING פגום ב דמפר
אם להמשיך לרכב כך זה עניין שלך
לתקן את זה זה לא סיפור גדול


חזרה לפורום