טקסט הודעת פורום
6/24/2009 7:04:00 PM
יריב נדיר
PIKE
נושא:
PIKE
תאריך:
6/24/2009 7:04:00 PM
מחבר/ת:
יריב נדיר
לפי התמונה יש לך O-RING פגום ב דמפר
אם להמשיך לרכב כך זה עניין שלך
לתקן את זה זה לא סיפור גדול
חזרה לפורום