טקסט הודעת פורום
6/24/2009 8:07:00 PM
שי מ
זה טיפול זה 450 שקל אחי ..
נושא:
זה טיפול זה 450 שקל אחי ..
תאריך:
6/24/2009 8:07:00 PM
מחבר/ת:
שי מ
זה טיפול יחסית יקר לפייק .. אז זה נירא לי כן סיפור גדול ..
תקן אותי עם אני טועה .
חזרה לפורום