הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/24/2009 8:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מ עם תוכן  זה טיפול זה 450 שקל אחי ..
נושא: זה טיפול זה 450 שקל אחי .. תאריך: 6/24/2009 8:07:00 PM
מחבר/ת: שי מ

זה טיפול יחסית יקר לפייק .. אז זה נירא לי כן סיפור גדול ..
תקן אותי עם אני טועה .



חזרה לפורום