הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/24/2009 8:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  תנין ורוד עם תוכן  ההיגיון שלי על רגל אחת
נושא: ההיגיון שלי על רגל אחת תאריך: 6/24/2009 8:29:00 PM
מחבר/ת: תנין ורוד

אם אתה תמשיך לרכב ולא יקרה כלום עם הנזילה הזאת, כביכול הרווחת. אולם, בסופו של דבר אתה תמכור את הבולם. לא תוכל למכור אותו עם הנזילה. אז או שתתקן לפני המכירה או שתוריד מהסכום המבוקש את ערך הטיפול ותמכור בפחות. מסקנה, עדיף לתקן עכשיו.
אם תמשיך לרכב וכן יקרה משהו, הטיפול אחרי התקלה הגדולה יותר יהיה יקר יותר מ-450 ש"ח. יתר על כן, לא מבין בבולם הזה אבל, תקלות קטנות יכולות להביא אפילו לתקלות שבר כשמזניחים אותן וזה ממש לא רצוי במהלך רכיבה. שוב, המסקנה היא שעדיף לתקן עכשיו.

אני אישית מאמין (ומיישם) שבדיקות תקופתיות שומרות על הציוד ומונעות תקלות כמו שיש לך כרגע. אז גם כשיש לך תקלה, אתה מתעלם ממנה ?
בעזרת טיפול נאות בציוד, אפשר למנוע 90% מהתקלות שנובעות משחיקה.
תחשוב על זה.


חזרה לפורום