הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/24/2009 8:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מ עם תוכן  תודה על ההשקעה ...
נושא: תודה על ההשקעה ... תאריך: 6/24/2009 8:48:00 PM
מחבר/ת: שי מ

וכנירא שאני יצטרך לחסוך ישביל לרכב ..


חזרה לפורום