הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/24/2009 11:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מ עם תוכן  ...
נושא: ... תאריך: 6/24/2009 11:46:00 PM
מחבר/ת: שי מ

בקשר לBONTRAGER לא שמעתי כאלה שמיועדים לדירט .. בקשר להולירולר הם אחלה של צמיגים רכבתי על מלא כאלה וסבבה של צמיג... ויש גם את ההוקוורם שכאלה יש לי עם אחיזה מטורפת !! ובאמת אני מרוצה מהם ..



חזרה לפורום