נושא: שי .. זה לא נכון תאריך: 6/25/2009 3:24:00 AM
מחבר/ת: ידין חסון
ההוקוורם מעולים לסטריט .. לדרט הם גרועים לגמרי ... תחשוב על המבנה של הצמיג .. פגז באספלט אבל בחול וכאלה .. על הפנים. ובכלל .. ההוקוורם כבדים ! וזה פשוט מוריד מהם ... צמיג מעולה בתכלס .. אבל שחושבים עליו .. למה לשים קילו ומשהו של צמיג ?!
|