הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/25/2009 3:24:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  שי .. זה לא נכון
נושא: שי .. זה לא נכון תאריך: 6/25/2009 3:24:00 AM
מחבר/ת: ידין חסון

ההוקוורם מעולים לסטריט ..
לדרט הם גרועים לגמרי ...
תחשוב על המבנה של הצמיג .. פגז באספלט אבל בחול וכאלה .. על הפנים.
ובכלל .. ההוקוורם כבדים ! וזה פשוט מוריד מהם ... צמיג מעולה בתכלס .. אבל שחושבים עליו .. למה לשים קילו ומשהו של צמיג ?!


חזרה לפורום