נושא: איך שאתה חושב אין אחיזה כבדים או כאלה אחי .. תאריך: 6/25/2009 11:25:00 AM
מחבר/ת: שי מ
כמה שאתה רוכב איתם זה לא מענייין אותך השקל אתה לא מרגיש .. לפניהם היה לי צמיג של אופני מדבקה ששוקל כמה גרמים מסכנים ושמתי את ההוקוורם לא הרגשתי הבדל בכלל מה שולם אמרו משקל וכזה..
ובקשר לאחיזה אין מה לדבר יש להם את האחיזה הכי טובה שיש .. או בשטח לא אבל אתה לא הולך לרכב איתך דהונהייל.. (חחחחח אפילו שכתוב עליהם דהונהייל ...)
|