הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/25/2009 12:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  מה הקוטר שנכנס אל השלדה?
נושא: מה הקוטר שנכנס אל השלדה? תאריך: 6/25/2009 12:06:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

ומה האורך שנכנס?

אצלי קוטר 30.0, ואורך מוגבל מאוד - המוטות המסחריים לא מתאימים לי.

אם יש מצב שזה יתאים, אשמח מאוד :)


חזרה לפורום