טקסט הודעת פורום
6/25/2009 12:06:00 PM
איתן ברמן
מה הקוטר שנכנס אל השלדה?
נושא:
מה הקוטר שנכנס אל השלדה?
תאריך:
6/25/2009 12:06:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
ומה האורך שנכנס?
אצלי קוטר 30.0, ואורך מוגבל מאוד - המוטות המסחריים לא מתאימים לי.
אם יש מצב שזה יתאים, אשמח מאוד :)
חזרה לפורום