נושא: לא מסכים איתך ... תאריך: 6/25/2009 1:46:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון
הצמיג האחורי שלי .. ה DMR ! גם כבד יחסית .. שוקל איזה 700g אני חושב .. אם לא יותר ויש לי אחיזה מטורפת והוא עם דופן כפול וכל זה ... מה אני אומר !!! שמחו"ל אפשר להביא צמיג טוב יותר גם מההוקוורם וגם יותר קל ! ביותר זול. וזאת עובדה :suss:
|