נושא: קשה לדעת אם זה יהיה יותר יעיל תאריך: 6/25/2009 2:40:00 PM
מחבר/ת: עמית שרוני
אני לא יודע מה מידת ההתאמה של החלקים שיש לך עכשיו לשלדת X3 כך שזה עלול להיות יותר יקר אם תצטרך לקנות חלקים נוספים. בנוסף, הערך של השלדה הנוכחית שלך הוא אפסי. הבעיה היא ש Giant Warp הוא דגם ישן ובולם חדש או משומש, אפילו בתקציב שלך, עלול לעלות יותר מאשר תוכל לקבל על האופניים שלך אם תמכור אותם קומפלט. דילמה... הכי זול מבחינך יהיה לקנות בולם אבל לדעתי זו תהיה רק דחיה של הקץ ולא משתלם לטווח הארוך. אם תוכל לעבור להארו בתוספת קטנה לתקציב מה טוב. אם לא, שקול לדחות את ההחלפות וחסוך עוד כסף. מה שלא תחליט - בהצלחה. בתקציב שלך תוכל למצוא בולמים משומשים סבירים. אם אתה רוצה חדש נסה את הבולמים של X-Fusion. דגם GLYDE נכנס בתקציב אם יש במידות שאתה צריך. יכול להיות שתמצא גם של רוקשוקס, ופוקס חדש יהיה מחוץ לתקציב כמובן. מקווה שלא ייאשתי אותך...מה שלא תחליט - בהצלחה.
|