הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/25/2009 3:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  בהחלט אפשר לקנות משומש
נושא: בהחלט אפשר לקנות משומש תאריך: 6/25/2009 3:38:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

כמו שעמית כתב, כמעט כל בולם יהיה טוב יותר.
אין סיבה לא לקחת משומש. בולם הוא אולי האביזר הבודד המורכב ביותר באופניים, אבל לרובם יש יבואנים שיכולים לתמוך. בתקציב שלך אתה עשוי למצוא אפילו פוקס משומש, ובודאי מאניטו או רוקשוקס.

אם האופניים במצב כללי טוב, ואתה חושב שתרכב עליהם כפי שם עוד שנה לפחות, שווה להשקיע. אין ספק ששדרוג האופניים יעלה יותר, ובהחלפת שלדה לא בטוח שכל החלקים הקיימים יתאימו (בעיקר צריך לשים לב לציר מרכזי+קראנק, מערכת ראש ומוט אוכף).

ודרך אגב, בולם איכותי לא ילך לאיבוד, ותוכל למכור אותו כמשומש אם תחליט להחליף אופניים באיזשהו שלב.

לגבי אויר מול קפיץ - אויר טוב יעלה יותר מקפיץ באותה רמה, ולאורך זמן קפיץ אמין לפחות כמו אויר - ובד"כ יותר. מכיון שאתה על תקציב מוגבל - גם אני ממליץ על קפיץ שמן.


חזרה לפורום