טקסט הודעת פורום
| 6/25/2009 3:44:00 PM |
|
נושא: שאלה באותו עניין תאריך: 6/25/2009 3:44:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
איך הצמיגים של WTB? יש להם סדרה חדשה שנקראת GRAFFITY, עם צמיגים לדירט ולאורבן. יש לי את האורבן הקלים על הז"ק, אבל אני ממש לא עושה איתם דירט, וגם לא ממש לוחץ אותם באורבן. יש למישהו דעה עליהם?
|
חזרה לפורום |
|
|