טקסט הודעת פורום
6/25/2009 4:04:00 PM
אמנון
נגנבו אופני( GT idrive 5 3 (m
נושא:
נגנבו אופני( GT idrive 5 3 (m
תאריך:
6/25/2009 4:04:00 PM
מחבר/ת:
אמנון
האפניים נגנבו מקיבוץ גשר אם מישהו שמע על מכירת זוג כזה או שפתאום הופיע אצל מישהו זוג כזה שישלח מייל ל
[email protected]
חזרה לפורום