טקסט הודעת פורום
6/25/2009 4:13:00 PM
שי מ
עם זה עניין של מחיר אתה צודק ..
נושא:
עם זה עניין של מחיר אתה צודק ..
תאריך:
6/25/2009 4:13:00 PM
מחבר/ת:
שי מ
אבל באחיזה אין מה להשוות ...
חזרה לפורום