הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/25/2009 9:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  בעקרון ..
נושא: בעקרון ..  תאריך: 6/25/2009 9:35:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון

לא יצא לי לרכב עליהו.
הם לא נראים משהו לאורבן אבל לדרט .. נראים בסדר ..
הצמיג יחסית כבד ..
יש שתי גרסאות אם אני זוכר נכון .. אחד ה"רייס" שהוא שוקל איזה 750g .. והשני דגם ה"קומפ" ששוקל 1.1 קילו שזה הרבה...
לא יודע כמה הם טובים בכלס ..שוב .. לא רכבתי..
אבל נראים סבבה


חזרה לפורום