טקסט הודעת פורום
| 6/25/2009 10:19:00 PM |
|
נושא: ציר מרכזי- מי ממליץ? תאריך: 6/25/2009 10:19:00 PM
מחבר/ת: h b
מישהוא שיודע יכול להמליץ לי על ציר מרכזי חזק עם חיבור פדלים מרובע?
אני התחלתי קצת להשתולל ותוך שבוע הציר המרכזי שלי התחיל לזמר. תודה
|
חזרה לפורום |
|
|