טקסט הודעת פורום
| 6/26/2009 2:35:00 AM |
|
נושא: מה זה בדיוק "E2E ומהלך פנימי" ? תאריך: 6/26/2009 2:35:00 AM
מחבר/ת: עידן VAPOR
אני כנראה אשדרג את הבולם, ובעתיד יחליף כבר אופניים, בכל אופן הכוונה בE2E זה המרווח בו נכנסים הברגים של הבולם ? ומהלך אני מאמין שזה המרחק בין הקצוות שהMAX של הבולם.
|
חזרה לפורום |
|
|