הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/26/2009 2:35:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עידן VAPOR עם תוכן  מה זה בדיוק "E2E ומהלך פנימי" ?
נושא: מה זה בדיוק "E2E ומהלך פנימי" ? תאריך: 6/26/2009 2:35:00 AM
מחבר/ת: עידן VAPOR

אני כנראה אשדרג את הבולם, ובעתיד יחליף כבר אופניים, בכל אופן הכוונה בE2E זה המרווח בו נכנסים הברגים של הבולם ? ומהלך אני מאמין שזה המרחק בין הקצוות שהMAX של הבולם.


חזרה לפורום