הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/26/2009 8:07:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא בדיוק...
נושא: לא בדיוק... תאריך: 6/26/2009 8:07:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

E2E = Eye-To-Eye
הכונה למרחק בין שני הברגים שמחזיקים את הבולם האחורי (אחד אל המשולש האחורי ואחד אל הקדמי, ברוב המקרים).

מהלך (Stroke) - מידת ההתכווצות המרבית של הבולם.

אלה שני הנתונים שחייבים להתאים בין בולם לשלדה.
כל השאר הם תכונות שאתה יכול לבחור.


חזרה לפורום