טקסט הודעת פורום
6/26/2009 11:56:00 AM
גיא ענבל
צריך המלצה
נושא:
צריך המלצה
תאריך:
6/26/2009 11:56:00 AM
מחבר/ת:
גיא ענבל
אני מחפש לשפר טכניקה באול מאונטיין וגם להעלות את הכושר, רוצה המלצה לאופני ז"ק מתאימות עם מחיר סביר, אפשר גם יד שנייה....מידה 19+-
חזרה לפורום