הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/26/2009 10:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן אברהמי עם תוכן  מידות
נושא: מידות תאריך: 6/26/2009 10:30:00 PM
מחבר/ת: ערן אברהמי

האורך המינימלי הוא כ25 ס"מ, המהלך אחרי קיצורו למידותיי הוא 10 ס"מ.

קוטר 30 הוא לאלופים! ;)

תוודא טוב כמה מאורך מוט האוכף נשאר בפנים במצב הכי גבוה, למיטב זכרוני אתה רוכב כבד ולא הייתי ממליץ לך לרדת מ8 ס"מ של מוא אוכף בשילדה וגם זה גבולי... היצרן ממליץ כ10.


חזרה לפורום