נושא: כל כמה זמן צריך להתקלח? בכל יום או רק כשמסריחים? תאריך: 6/27/2009 8:10:00 AM
מחבר/ת: רפי קובץ \ EZ
בסיום כל רכיבה משמעותית מבצעים "החזרה לכשרות". בטח ובטח כאשר האופניים, כפי שתיארת, ..."התכסו אבק, כולל כל החלקים הנעים "...
סיימת רכיבה? ממילא אתה עדיין מלוכלך, מזיע ודביק? שטוף/נקה את האופניים, ייבש ושמן את החלקים הנעים. שים אותם במקום וגש להתקלח (או שאתה מתקלח רק כאשר אתה ממש מסריח?? :confused: נכון שלא? ;) כנ"ל לגבי האופניים.
|