טקסט הודעת פורום
| 6/27/2009 2:50:00 PM |
|
נושא: לא .. תאריך: 6/27/2009 2:50:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון
אין משלוח מיועד .. המשלוח הוא אותו משלוח ... ב CRC .. הזמנה מעל 1600 שקל המשלוח חינם .. בגלל זה שווה להזמין כמה אנשים. שהחבילה מגיעה לארץ משלמים עוד 15.5% מסה"כ החבילה וזהו .. אני יכול להגיד שמניסיון אישי .. שווה ביותר.
|
חזרה לפורום |
|
|