הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/27/2009 2:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  לא ..
נושא: לא ..  תאריך: 6/27/2009 2:50:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון

אין משלוח מיועד .. המשלוח הוא אותו משלוח ...
ב CRC .. הזמנה מעל 1600 שקל המשלוח חינם .. בגלל זה שווה להזמין כמה אנשים.
שהחבילה מגיעה לארץ משלמים עוד 15.5% מסה"כ החבילה וזהו ..
אני יכול להגיד שמניסיון אישי .. שווה ביותר.


חזרה לפורום