טקסט הודעת פורום
6/27/2009 5:49:00 PM
שי מ
אם אתה עושה הזמנה תגיד ..
נושא:
אם אתה עושה הזמנה תגיד ..
תאריך:
6/27/2009 5:49:00 PM
מחבר/ת:
שי מ
כי אני צריך כמה דברים ונירא לי גם ידין .. ויהיה עוד אנשים לא יהיה בעיה לעבור את ה-1600 שקל ..
חזרה לפורום