טקסט הודעת פורום
6/27/2009 6:05:00 PM
אורי וויל
גבעת נפוליון
נושא:
גבעת נפוליון
תאריך:
6/27/2009 6:05:00 PM
מחבר/ת:
אורי וויל
זה ליד שיכון ותיקים,
אתה יכול להיכנס לשם מהקצה של רחוב איתמר (כניסה לאיתמר דרך אבא הלל) בקצה הרחוב תראה את הגבעה מימין.
חזרה לפורום