הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/27/2009 6:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי וויל עם תוכן  גבעת נפוליון
נושא: גבעת נפוליון תאריך: 6/27/2009 6:05:00 PM
מחבר/ת: אורי וויל

זה ליד שיכון ותיקים,
אתה יכול להיכנס לשם מהקצה של רחוב איתמר (כניסה לאיתמר דרך אבא הלל) בקצה הרחוב תראה את הגבעה מימין.


חזרה לפורום