נושא: רעשים מאוכף האופניים תאריך: 6/27/2009 7:31:00 PM
מחבר/ת: מנחם זילברמן
שלום! לאחרונה קיימים אצלי בזמן רכיבה רעשים, מין צרצורים מכוון האוכף.(wtb איכותי) למרות שחיזקתי ושימנתי את הברגים והצירים באוכף עדיין הצרצור המעצבן ממשיך. כמו כן שיניתי את מיקום מרכז האוכף ביחס למוט האוכף וגם זה לא עזר. יש למישהו רעיון מה זה יכול להיות.
תודה על כל רעיון.
מנחם
|