נושא: קיצור כידון והסרת גריפים תאריך: 6/28/2009 11:46:00 AM
מחבר/ת: ניר אליאב
צהריים טובים.
אני מעוניין לקצר את הכידון שלי בכ-4 ס"מ (2 מכל כיוון). יש לי את כל הכלים לעשות זאת בצורה מדוייקת, אבל את הגריפים אני לא יודע איך להסיר. בכל קצה של הכידון ישנו "פקק" אותו אני מסיר ללא בעיה, אך את הגריפים אני לא מצליח למשוך החוצה. אלה אינם גריפים ננעלים, יכול להיות שאני צריך עוד כוח ? ואחרי שכבר מפרקים ומקצרים את הכידון , איך מחזירים את הגריפים ? (אני מניח שגירוז לא בא בחשבון שכן הם יחליקו לי ברכיבה) ...
תודה רבה ניר
|