הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/28/2009 1:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  השיטוה שעובדת בשבילי כבר שנים
נושא: השיטוה שעובדת בשבילי כבר שנים תאריך: 6/28/2009 1:08:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

1. שחרר את ברגי ידיות הבלם (או ההילוכים - מה שקרוב יותר אל הגריפים.
2. החלק את ידיות הבלם החוצה, תוך שהן דוחפות את הגריפים.

דגשים:
א. לא לגעת בגריפים בשלב הזה.
ב. לפעמים הגריפים מעט "תקועים", כאילו דבוקים. פשוט לנסות לסובב מצד לצד תוך שאתה מפעיל לחץ בעזרת הידיות.

הסבר - הלחץ השווה בכל ההיקף מאפשר תנועה שווה סביב הגריפ, שמונעת "נעילה" בגלל הסטה הצידה.
הסוד הוא "לדחוף", לא "למשוך".
וכמובן, יש יותר במה לאחוז, בניגוד לעבודה עם האצבעות....

וההחזרה - פשוט על ידי לחיצה עם כף יד שלמה על הגריפ מבחוץ. אין צורך בחומרים.

זה אפילו יותר קל משימוש בלחץ אויר......

בהצלחה


חזרה לפורום