נושא: השיטוה שעובדת בשבילי כבר שנים תאריך: 6/28/2009 1:08:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
1. שחרר את ברגי ידיות הבלם (או ההילוכים - מה שקרוב יותר אל הגריפים. 2. החלק את ידיות הבלם החוצה, תוך שהן דוחפות את הגריפים.
דגשים: א. לא לגעת בגריפים בשלב הזה. ב. לפעמים הגריפים מעט "תקועים", כאילו דבוקים. פשוט לנסות לסובב מצד לצד תוך שאתה מפעיל לחץ בעזרת הידיות.
הסבר - הלחץ השווה בכל ההיקף מאפשר תנועה שווה סביב הגריפ, שמונעת "נעילה" בגלל הסטה הצידה. הסוד הוא "לדחוף", לא "למשוך". וכמובן, יש יותר במה לאחוז, בניגוד לעבודה עם האצבעות....
וההחזרה - פשוט על ידי לחיצה עם כף יד שלמה על הגריפ מבחוץ. אין צורך בחומרים.
זה אפילו יותר קל משימוש בלחץ אויר......
בהצלחה
|