טקסט הודעת פורום
| 6/28/2009 5:10:00 PM |
|
נושא: SUPERLIGHT תאריך: 6/28/2009 5:10:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
מידת הבולם האחורי אמורה להיות: I2I - עין לעין - 200 מ"מ (או "7.875) STROKE - מהלך - 50 מ"מ (או "2)
אם יש ברשותך את האופניים אז את מידת I2I הכי קל למדוד....
|
חזרה לפורום |
|
|