נושא: לא אמורה להיות שום בעיה תאריך: 6/28/2009 5:27:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
כל הרוטורים עשויים פלדה ועוביים לרוב אמור להיות זהה (בכל מקרה זה לא משנה מה העובי). הצורה השונה של הרוטור משפיעה על הקירור שלו (חוץ מהקטע האסטטי) לגבי הצנרת, צריך לקחת בחשבון שיש לעשות בלידינג לאחר חיבור שכזה...
|