הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/28/2009 8:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  קרן עם תוכן  ידיות מעצורים לאופני כביש
נושא: ידיות מעצורים לאופני כביש תאריך: 6/28/2009 8:07:00 PM
מחבר/ת: קרן

היום לקחתי מתיקון את אופני הכביש שלי (Merida 901) שישבו במחסן אצל ההורים נטושות כמה שנים טובות, כי פשוט התעצלתי לתקן אותם.
שכחתי כמה כיף היה לרכב עליהם :) אבל אחרי שרכבתי עליהם, נזכרתי באחד הדברים שהפריעו לי.
יש לי ידיים מאוד קטנות - מה לעשות, אני בחורה קטנה. כשאני רוכבת, אני צריכה להישען על היד באזור בין הבוהן לאצבע המורה, ולשמור את שאר האצבעות על המעצור (מצטערת על התיאור המוזר, אבל לא ידעתי איך להסביר את זה אחרת).
בכל אופן, הבעיה שלי היא שקשה לי להגיע לידיות המעצור. אני יכולה להגיע אליהם ולעצור, אבל זה דורש ממני מאמץ מסויים, ואחרי הרכיבה, הידיים כואבות לי.
אני זוכרת שבאופני הכביש הישנות של אבא שלי, היו ידיות נוספות למעצורים, שבהם היה קל מאוד להשתמש, גם עם ידיים קטנות.
אפשר להתקין משהו כזה? במה זה כרוך? אולי יש משהו אחר שאני לא יודעת עליו?
אשמח לשמוע את דעתכם.


חזרה לפורום