נושא: לא כל כך מכיר אופני כביש תאריך: 6/29/2009 7:04:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
ולא יודע מה היה לאבא שלך, אבל בתחום אופני ההרים יש ידיות (לא בהכרח יותר יקרות) שיש בהן אפשרות לכוון את מרחק הידית מהכידון.
אני לא יודע עד כמה הידיים שלך קטנות, אבל הבן שלי בגיל שלוש כבר יכול היה להשתמש בקלות בבלם יד באופניים שלו. ואני לא מאמין שהידיים שלך יותר קטנות משלו :rolleyes:
|