הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/29/2009 7:46:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  קרן --- עם תוכן  תמונות
נושא: תמונות תאריך: 6/29/2009 7:46:00 AM
מחבר/ת: קרן ---

מצאתי תמונות שממחישות קצת יותר את הצורה של הידית, כיוון שהיא שונה באופן מהותי מידית מעצור של אופני הרים.
ככה נראית הידית: http://www.britishcycling.org.uk/web/MultimediaFiles/20060613_TOM_BUCK_ACTION.JPG
וככה אמורים לשים את היד כשרוכבים: http://www.britishcycling.org.uk/web/MultimediaFiles/20060613_TOM_BUCK_ACTION.JPG


חזרה לפורום