נושא: תמונות תאריך: 6/29/2009 7:46:00 AM
מחבר/ת: קרן ---
מצאתי תמונות שממחישות קצת יותר את הצורה של הידית, כיוון שהיא שונה באופן מהותי מידית מעצור של אופני הרים. ככה נראית הידית: http://www.britishcycling.org.uk/web/MultimediaFiles/20060613_TOM_BUCK_ACTION.JPG וככה אמורים לשים את היד כשרוכבים: http://www.britishcycling.org.uk/web/MultimediaFiles/20060613_TOM_BUCK_ACTION.JPG
|