הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/29/2009 8:55:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  עכשו אני יותר מבין
נושא: עכשו אני יותר מבין תאריך: 6/29/2009 8:55:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

רכבתי על אופני כביש בעבר הרחוק, והיו לי ידיות בלם כמו בתמונה הזאת.
הצורה שהראית בתמונה של "מה שיש היום" לא נראית לי הצורה שתוכננה, אלא דרכם של אנשים עם ידיים גדולות למצוא קומבינה מעט שונה.

לדעתי לא תוכלי להתחמק מללכת לחנויות שמתמחות באופני כביש, ולשאול. נראה לי שלמרות המשקל הנוסף (שהוא מאוד חשוב לאנשים מסויימים) עדיין אפשר להשיג ידיות מאריכות מהסוג ההוא.

ודרך אגב, למרות שהידיות הבסיסיות לא ממש שונות משל שטח, מה שכתבתי על האפשרות לכוונן ידיות שטח לא רלבנטי, משום שמה שבאמת מפריע לך הוא אחיזת הידית כולה, ולא המרחק מן הכידון.

בהצלחה


חזרה לפורום